Tack B och K

När jag ändå är igång ska jag för att härma en vän lägga en sak bakom mig för evigt.

Alla i min närhet vet att Jag och min vän J inte längre har kontakt med K och B, på grund av något de förmodligen anser är väldigt viktigt att bete sig som treåringar för. Då ska ni veta att det var de som gjorde mig och J illa från början.

Men livet går vidare och jag har två helt underbara vänner vid min sida, och vi har roligare än någonsin. Det är nu man inser vilka ens riktiga vänner är.

Och det är inte de som förnedrar och hackar på en varje dag, eller de vill ha så intressanta vänner som möjligt för att man själv ska verka så himla intressant. Jag skulle inte ens vilja säga att jag är ledsen över vad som hänt, det har gjort mig starkare och jag har kommit närmre de människor jag vill behålla i mitt liv. Jag och j har äntligen hamnat bland människor som ser oss för de vi är... Och det vill jag tacka B och K för... Precis som du gjorde J...(:P)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jo tack det känns bra xD. Bloggar är minns sagt läskiga! Får säga Välkommen tillbaka till dig med, verkar som du haft ett mindre uppehåll du med, och hur känns det da?

2008-08-11 @ 21:15:52
URL: http://albahuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0