Test igen

1. Är du i ett förhållande? Nej
2. Om inte, varför inte? JAg är så ointresserad man kan bli just nu
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? ca 2 månader
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Stefan
5. Hatar du ditt ex? Inte alla
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Ja, tydligen
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Snart inte, ska bränna upp det (Bye Bye äckliga strumpor)
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Något mellanting
9. Är du en player? Nej
10. Har du blivit dumpad? Japp
11. Har du blivit sårad? Nja, lite kanske
12. Har du dumpat någon? Ja
13. Är du en bra partner? Det tror jag inte
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? En kille sa att jag var stel
15. Är du kär i någon nu? Nej
16. Har du någon beundrare? Ingen aning
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Öppen, glad och accepterande
18. Har du varit kär i flera samtidigt? Nej
19. Har du sårat någon allvarligt? Jag vet inte, men förmodligen
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? ?
21. När du vill ha någon, vad gör du? Tar kontakt med människan, eller ingenting...
22. Bästa raggningsrepliken? Finns ingen
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Tycker inte om dejter
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Mina 3 bröder och min pappa
25 Tänder du på? Personlighet, hår(på huvudet), musikstil...
26 Är du gift i framtien? Nej, det tror jag verkligen inte...Jag vill absolut INTE gifta mig...Ja jag vet att det är konstigt....:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0