True Colors

Syftet med den här bloggen har alltid varit att få skriva av mig litegrann. Det är därför många av inläggen låter lite arga. Det beror också på att jag blir arg väldigt lätt på människor som beter sig som svin.

Vad jag vill komma till är att den här sommaren har varit väldigt bra och därför har jag inte haft mycket att skriva, dessutom har jag ju jobbat och därför inte haft så mycket tid för att skriva.

Vissa människor har berättat att de trodde att jag var arg hela tiden och att jag hatade dem när de träffade mig för första gången. Det är konstigt vad mycket det första intrycket gör.  Men nu är det slut med det. Jag är inte en sur person, jag är en ganska glad och lycklig människa som vill visa att alla är lika värda hur de än ser ut och hur de än tänker.

Jag står för vem jag är, så varför ska inte alla andra kunna göra det?
Jag är en människa som hatar när killar visslar på mig när jag är utomlands, och jag tycker inte om brudar med rufsigt hår och vita läppar(inte för hur de ser ut utan för att de inte vågar vara unika utan vill se ut som alla andra), För mig är min stil= min personlighet. Jag vägrar tro att alla dessa brudar är kopior av varandra. (men jag respekterar er ändå) :P

Peace eller något liknande :D :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0