Fri som en fågel

Kunde dagen blivit bättre? Nej det kunde den inte...Eller jo fall killen man gillar hade kommit och gett en 1 miljon blommor osv, Men det låter ju inte så troligt. Vi hade bara en riktig lektion.

Jag var glad redan när jag vaknade i morse och när jag kom till bussen kunde jag inte göra annat än att le, inte av nervositet eller att jag var obekväm utan för att jag var så glad och hade inget att störa mig på och var helt fri!

Imorgon bär det av till stan med J för att ta lite bilder, blir säker skitkul (får man säga så?)

Fick dessutom reda på poängen på nationella provet i matte, vi visste redan fall vi var godkända eller inte. Jag visste att jag hade IG men jag fick 1/1 alltså 1g-poäng och 1 vg-poäng! Haha! Fan vad dålig jag är! Stolt*

image96


Kommentarer
Postat av: Jocke

Svar: Hehe, tack. Jag tror jag klarar mig utan sång :P.

Matte B är ju cepe! Var inte mkt bättre själv 3/1 och ändå gått i stort sätt på alla lektioner. (100 timmar helt i onödan? :S)

2008-05-22 @ 19:08:51
URL: http://Albahuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0