Sola och bada, i Pina Colada...

Ska ringa min arbetsgivare idag om den där intervjun man måste gå på, sen får väl pappa skjutsa dit mig, jag tänker faktiskt inte gå 7km, jag orkar bara inte det... Jag vet inte ens vilken period jag ska arbeta, skulle vara ganska skönt att få reda på det så man vet fall man kan umgås med vännerna något under sommaren, måste ju försöka anpassa efter deras semester... MEn som jag sa till min käre vän J igår under vårat oerhört flummiga samtal på MSN: Sola och bada i Pina Colada, om sommar´n är livet en fest!, ni vet som Markoolios brudar sjunger i den där låten....

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo, om sommar´n e livet en fest..när man inte jobbar! ;D

2008-05-30 @ 22:43:15
URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0