Studenten är på väg!

Åh herregud vad länge sedan det var jag skrev. Bloggen är inte en stor del av mitt liv och glöms därför lätt bort...

Senaste tiden har skolan varit stressig och allt är otroligt stressframkallande.

Är det någon annan än jag som får panik av att veta att det är mindre än ett år kvar till studenten? Det är bara några månader kvar till att man står där och inte vet vad man ska göra med sitt liv! Folk brukar säga att man oftast vet vad man vill göra när man slutar gymnasiet, om det är på riktigt så borde jag få en snilleblixt snart! Det är dags att jag får veta nu vad jagska bli. Ska jag bara sitta hemma och stirra in i en vägg resten av livet.

Det kanske låter som att jag är negativ, det är jag också.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tror att det är fler än du (typ jag) som inte vet vad dem ska göra. Välkommen till ströjobbens tid Mic! ;)

Svar: HAha, mogna är nog inget man kalla oss. Inte då iaf.

2008-10-26 @ 14:26:28
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/
Postat av: Erica,

woho ett inlägg! :D

2008-11-02 @ 19:24:53
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0