Test

Hur mår du idag ?
she's got issues

- Vilken låt beskriver ditt humör?
No brakes

- Kommer du komma långt i livet ?
Fria vägar ut

- Vilken låt beskriver ditt framtida yrke?
All my life

- Hur ser dina vänner på dig ?
Flickan från det blå :P

- Hur är din bästa vän?
Nästan perfekt

- Kommer du gifta dig ?
No promises

- Vad är ditt livs themesong ?
Kärleken väntar

-Vad är ditt livs historia ?
Hugger i sten

- Hur är skolan för dig ?
Save my soul

- Hur är din familj?
Ingen älskar mig som du

- Hur kan du komma framåt i livet ?
Turn and walk away

- Hur kommer imorgon att vara ?
Next to me

- Vad är det bästa med dina vänner ?
Hero

- Vad finns i lager för nästa vecka ?
We could be heroes

- Vilken sång beskriver dig mest?
I keep walking on

- Hur är det med ditt liv ?
Solen i ögonen

- Vilken låt spelades när du föddes?
Mamma är säkert nöjd

- Vilken låt spelas när dina barn föds?
Det är så jag säger det

- Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Sleep

- Vem sjunger då?
My chemical romance

- Hur ser världen på dig ?
Dead!

- Kommer du ha ett lyckligt liv ?
Famous last words

- Vad tycker dina vänner om dig ?
Superman (It's not easy)

- Har du en djup och mörk hemlighet ?
Shadowplay

- Brukar folk i hemlighet fantisera om dig ?
How will I know

- Hur kan jag göra mig själv glad ?
Stand by me

- Kommer jag någonsin ha barn ?
Walking disaster

-Vilken låt beskriver den du är attraherad av ?
A better man

- Vad är några tips till mig ?
You're not alone

- Hur kommer jag bli igenkänd ?
Savior

- Vad är min danssång ?
Who let you go

Kommentarer
Postat av: J

Haha..du jag vet att jag är bra men "Nästan perfekt" är inte det att överdriva lite:P

2008-10-18 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0